FAQ

FAQ

 

1. Ako objednávať tovar?

Tovar je možné objednať prostredníctvom našej internetovej stránky www.najprodukty.sk. V prípade záujmu o odber vo väčšom množstve alebo veľkoobchodný odber nás prosím kontaktujte prostredníctvom našich kontaktných údajov.

 

2. Je možné tovar vrátiť alebo vymeniť?

Podľa zákona o internetovom predaji je možné tovar vrátiť bez udania dôvodu do 14 pracovných dní od prevzatia. Tovar musí byť nepoužitý, v opačnom prípade nie je jeho vrátenie možné. Rovnako výmenu tovaru zabezpečujeme len v prípade nepoužitého tovaru a v rovnakej hodnote, ako je nepoužitý tovar. V takomto prípade náklady spojené s dopravou a balením znáša kupujúci. Viac informácií nájdete v našich obchodných podmienkach.

 

3. Aký je postup pri platbe bankovým prevodom?

Pri vypĺňaní objednávky pri výbere spôsobu platby a doručenia vyberte možnosť „Platba bankovým prevodom“. Následne po ukončení objednávky vám bude odoslaný e-mail s informáciami potrebnými k bankovému prevodu.

 

4. Kedy dostanem tovar zaplatený bankovým prevodom?

Tovar bude expedovaný podľa skladovej dostupnosti ihneď po prijatí platby na náš účet.

 

5. Je možné zmeniť/doplniť odoslanú objednávku?

Odoslanú objednávku nie je možné meniť. 

 

6. Je možné stornovať zaplatenú objednávku?

Po záväznom potvrdení a zaplatení objednávky je jej zrušenie možné iba v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania.

 

7. Ako viem, že moja objednávka bola prijatá a bude vybavená?

O prijatí a vybavení objednávky bude zákazník informovaný e-mailom odoslaným na adresu, ktorú uviedol pri registrácii. Prosím, kontrolujte si aj spamovú zložku.

 

8. Kde nájdem informácie o vybavení svojej objednávky?

Stav svojej objednávky môžete sledovať po prihlásení sa na stránke www.najprodukty.sk. Kliknutím na „Objednávky“ sa zobrazí zoznam vašich objednávok aj s aktuálnym statusom.

 

9. Aká je minimálna hodnota objednávky?

Minimálna hodnota objednávky nie je určená, no s nižšou hodnotou objednaného tovaru sa zvyšuje jeho jednotková cena, keďže cena za dopravu je rovnaká ako pri 1 výrobku, tak pri napríklad 5 výrobkoch. Preto je výhodnejšie objednať si naraz viac kusov tovaru.

 

10. Aký je spôsob doručenia?

Tovar je doručovaný prostredníctvom Slovenskej pošty alebo kuriéra. Doručenie Slovenskou poštou trvá približne 2 dni, kuriérom je to nasledujúci deň po odoslaní tovaru.

 

11. Môžem nakupovať v e-shope ako firma/živnostník?

V našom e-shope môže nakupovať aj firma/živnostník. Pri objednávaní tovaru je dôležité v registrácii vyplniť fakturačné údaje spoločnosti, na ktorú bude následne vystavená faktúra.

 

12. Posielate tovar aj do zahraničia?

V prípade záujmu o doručenie tovaru do zahraničia to je možné, treba nás však kontaktovať vopred a dohodnúť si ako podmienky doručenia, tak cenu za doručenie, keďže poplatok za prepravné služby je vyšší.

 

13. Je možné nakupovať bez registrácie?

Prostredníctvom e-shopu je možné nakupovať aj bez registrácie.
 

14. Nenašli ste produkt, alebo kombináciu produktov z aktuálneho katalógu?

Ak ste nenašli svoj obľúbený produkt, alebo neviete nájsť produkt z aktuálneho katalógu, napíšte nám. Situáciu preveríme a ihneď Vás budeme kontaktovať.

Detské vozidlá

Sušené plody, orechy a semená

Ochranné pomôcky

Kuriér

Doprava kuriérom GLS

Darčeky pre každého

U nás si vyberie každý

Tovar máme skladom

Veľkú časť tovaru z našej ponuky máme skladom a ihneď vieme doručovať.

E-mail