FAQ

FAQ

 

1. Ako objednávať tovar?

Tovar je možné objednať prostredníctvom našej internetovej stránky www.najprodukty.sk. V prípade záujmu o odber vo väčšom množstve alebo veľkoobchodný odber nás prosím kontaktujte prostredníctvom našich kontaktných údajov.

 

2. Je možné tovar vrátiť alebo vymeniť?

Podľa zákona o internetovom predaji je možné tovar vrátiť bez udania dôvodu do 7 pracovných dní od prevzatia. Tovar musí byť nepoužitý, v opačnom prípade nie je jeho vrátenie možné. Rovnako výmenu tovaru zabezpečujeme len v prípade nepoužitého tovaru a v rovnakej hodnote, ako je nepoužitý tovar. V takomto prípade náklady spojené s dopravou a balením znáša kupujúci. Viac informácií nájdete v našich obchodných podmienkach.

 

3. Aký je postup pri platbe bankovým prevodom?

Pri vypĺňaní objednávky pri výbere spôsobu platby a doručenia vyberte možnosť „Platba bankovým prevodom“. Následne po ukončení objednávky vám bude odoslaný e-mail s informáciami potrebnými k bankovému prevodu.

 

4. Kedy dostanem tovar zaplatený bankovým prevodom?

Tovar bude expedovaný najneskôr do 10 pracovných dní od prijatia platby na náš účet.

 

5. Je možné zmeniť/doplniť odoslanú objednávku?

Odoslanú objednávku nie je možné meniť, je možné ju len stornovať bez udania dôvodu najneskôr do jednej hodiny od jej odoslania. Stornovanie musí byť uskutočnené buď telefonicky, alebo e-mailom.

 

6. Je možné stornovať zaplatenú objednávku?

Objednávku je možné stornovať bez udania dôvodu kedykoľvek do jednej hodiny od jej odoslania. Po záväznom potvrdení a zaplatení objednávky je jej zrušenie možné iba v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania.

 

7. Ako viem, že moja objednávka bola prijatá a bude vybavená?

O prijatí a vybavení objednávky bude zákazník informovaný e-mailom odoslaným na adresu, ktorú uviedol pri registrácii.

 

8. Kde nájdem informácie o vybavení svojej objednávky?

Stav svojej objednávky môžete sledovať po prihlásení sa na stránke www.najprodukty.sk. Kliknutím na „Objednávky“ sa zobrazí zoznam vašich objednávok aj s aktuálnym statusom.

 

9. Aká je minimálna hodnota objednávky?

Minimálna hodnota objednávky nie je určená, no s nižšou hodnotou objednaného tovaru sa zvyšuje jeho jednotková cena, keďže cena za dopravu je rovnaká ako pri 1 výrobku, tak pri napríklad 5 výrobkoch. Preto je výhodnejšie objednať si naraz viac kusov tovaru.

 

10. Aký je spôsob doručenia?

Tovar je doručovaný prostredníctvom Slovenskej pošty alebo kuriéra. Doručenie Slovenskou poštou trvá približne 2 dni, kuriérom je to nasledujúci deň po odoslaní tovaru.

 

11. Môžem nakupovať v e-shope ako firma/živnostník?

V našom e-shope môže nakupovať aj firma/živnostník. Pri objednávaní tovaru je dôležité v registrácii vyplniť fakturačné údaje spoločnosti, na ktorú bude následne vystavená faktúra.

 

12. Posielate tovar aj do zahraničia?

V prípade záujmu o doručenie tovaru do zahraničia to je možné, treba nás však kontaktovať vopred a dohodnúť si ako podmienky doručenia, tak cenu za doručenie, keďže poplatok za prepravné služby je vyšší.

 

13. Je možné nakupovať bez registrácie?

Prostredníctvom e-shopu nie je možné nakupovať bez registrácie, vaše údaje sú potrebné pre vystavenie faktúry za dodaný tovar.

 

14. Nenašli ste produkt, alebo kombináciu produktov z aktuálneho katalógu?

Ak ste nenašli svoj obľúbený produkt, alebo neviete nájsť produkt z aktuálneho katalógu, napíšte nám. Situáciu preveríme a ihneď Vás budeme kontaktovať.