FAQ
1. Ako objednávať tovar?
Tovar je možné objednať prostredníctvom našej internetovej stránky www.najprodukty.sk. V prípade záujmu o odber vo väčšom množstve alebo veľkoobchodný odber nás prosím kontaktujte prostredníctvom našich kontaktných údajov.
2. Je možné tovar vrátiť alebo vymeniť?
Podľa zákona o internetovom predaji je možné tovar vrátiť bez udania dôvodu do 14 pracovných dní od prevzatia. Tovar musí byť nepoužitý, v opačnom prípade nie je jeho vrátenie možné. Rovnako výmenu tovaru zabezpečujeme len v prípade nepoužitého tovaru a v rovnakej hodnote, ako je nepoužitý tovar. V takomto prípade náklady spojené s dopravou a balením znáša kupujúci. Viac informácií nájdete v našich obchodných podmienkach.
3. Aký je postup pri platbe bankovým prevodom?
Pri vypĺňaní objednávky pri výbere spôsobu platby a doručenia vyberte možnosť „Platba bankovým prevodom“. Následne po ukončení objednávky vám bude odoslaný e-mail s informáciami potrebnými k bankovému prevodu.
4. Kedy dostanem tovar zaplatený bankovým prevodom?
Tovar bude expedovaný podľa skladovej dostupnosti ihneď po prijatí platby na náš účet.
5. Je možné zmeniť/doplniť odoslanú objednávku?
Odoslanú objednávku nie je možné meniť.
6. Je možné stornovať zaplatenú objednávku?
Po záväznom potvrdení a zaplatení objednávky je jej zrušenie možné iba v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania.
7. Ako viem, že moja objednávka bola prijatá a bude vybavená?
O prijatí a vybavení objednávky bude zákazník informovaný e-mailom odoslaným na adresu, ktorú uviedol pri registrácii. Prosím, kontrolujte si aj spamovú zložku.
8. Kde nájdem informácie o vybavení svojej objednávky?
Stav svojej objednávky môžete sledovať po prihlásení sa na stránke www.najprodukty.sk. Kliknutím na „Objednávky“ sa zobrazí zoznam vašich objednávok aj s aktuálnym statusom.
9. Aká je minimálna hodnota objednávky?
Minimálna hodnota objednávky nie je určená, no s nižšou hodnotou objednaného tovaru sa zvyšuje jeho jednotková cena, keďže cena za dopravu je rovnaká ako pri 1 výrobku, tak pri napríklad 5 výrobkoch. Preto je výhodnejšie objednať si naraz viac kusov tovaru.
10. Aký je spôsob doručenia?
Tovar je doručovaný prostredníctvom Slovenskej pošty alebo kuriéra. Doručenie Slovenskou poštou trvá približne 2 dni, kuriérom je to nasledujúci deň po odoslaní tovaru.
11. Môžem nakupovať v e-shope ako firma/živnostník?
V našom e-shope môže nakupovať aj firma/živnostník. Pri objednávaní tovaru je dôležité v registrácii vyplniť fakturačné údaje spoločnosti, na ktorú bude následne vystavená faktúra.
12. Posielate tovar aj do zahraničia?
V prípade záujmu o doručenie tovaru do zahraničia to je možné, treba nás však kontaktovať vopred a dohodnúť si ako podmienky doručenia, tak cenu za doručenie, keďže poplatok za prepravné služby je vyšší.
13. Je možné nakupovať bez registrácie?
Prostredníctvom e-shopu je možné nakupovať aj bez registrácie.
14. Nenašli ste produkt, alebo kombináciu produktov z aktuálneho katalógu?
Ak ste nenašli svoj obľúbený produkt, alebo neviete nájsť produkt z aktuálneho katalógu, napíšte nám. Situáciu preveríme a ihneď Vás budeme kontaktovať.